27/4/20

SETMANA DEL 27 D'ABRIL A L'1 DE MAIG

TREBALL PER A 3R ESO (DIES 11 i 12)

Esta setmana anem a tractar els següents continguts:

-Tasca 1: Categories gramaticals.
-Tasca 2: Signes de puntuació.
-Tasca 3: Comprensió lectora.

IMPORTANT

-Fixa't en el que has de fer en cada tasca. Si no entens alguna cosa, pregunta'm per email.
-Entrega les tres tasques juntes i escriu al cos del missatge:  el teu nom, cognom, curs i dies 11 i 12.
-Les tasques s'han d'entregar abans de divendres 1 de maig a les 14h al meu email: m.roig@iessanvicente.com


TASCA 1: CATEGORIES GRAMATICALS

Al tema 1 del llibre pots consultar el tema de les categories gramaticals

1. De quin tipus de Categoria Gramatical són les paraules que apareixen escrites a la cançó?





2. Practica amb exercicis interactius les categories gramaticals:




3. Completa la graella amb la categoria gramatical de cada paraula de les següents oracions:

-Despús-ahir vingueren els jugadors seleccionats per a omplir la fitxa mèdica i tots realitzaren també unes proves preliminars. 

-Cristina m’ha dit que volia venir a ma casa molt prompte, però, s’ha retardat i ha arribat després de l’hora acordada. 


4. D'este bloc d'exercicis has d'enviar:

-Dos fotos: de l'exercici 1 i 2
-La graella de les categories gramaticals: exercici 3


TASCA 2: SIGNES DE PUNTUACIÓ

1. Pots consultar al llibre de text a la pàgina 121 sobre ELS SIGNES DE PUNTUACIÓ 

2. Practica amb exercicis interactius els signes de puntuació:

(és autocorrectiu)

(és autocorrectiu)

(és autocorrectiu)

(és autocorrectiu)


(no és autocorrectiu)


3. D'esta tasca has d'entregar: una foto de cada exercici autocorrectiu. En total són quatre fotos i l'exercici que no és autocorrectiu has d'escriure'l a mà i fer una foto


TASCA 3: COMPRENSIÓ LECTORA

1. Al següent enllaç trobaràs un text i unes preguntes sobre ell que has d'entregar:


2. D'esta tasca has d'entregar les respostes del text de comprensió lectora.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Qualsevol dubte, podeu escriure'l per ací i us ajude.